BaşlıcaSiyasət

Azərbaycan mediasının növbəti saxtakarlığı: xaricidilli Azərbaycan saytları Şuşidə ermənilərin “vandalizmi” barədə təbliğedici  materialları yayıb

Azərbaycan mediası yenə də öz ictimaiyyətini manipulyasiya edib aldatmağa, istədiklərini reallıq kimi təqdim etməyə çalışır.

Xüsusən Azərbaycanın təbliğat mediası ermənilərin guya “barbarlıq” törətdikləri, “vandalizm”lə məşğul olduqları iddia edilən Şuşi barədə beynəlxalq mətbuatda yazıların olması barədə fəal məlumat yaymaqdadır.

Birincisi, Azərbaycan mətbuatı yazmağa başlayıb ki, Fransanın Lagazetteaz.fr saytı professor Elçin Əhmədovun “Ermənilər tərəfindən darmadağın edilmiş evindən” bəhs etdiyi “30 il sonra Şuşi” filmini dərc edib.

Sonra Azərbaycan təbliğat maşını yazmağa başladı ki, həmin film Avstriya mətbuatında, yuxarıda adı çəkilən fransızdilli internet saytına keçid verən Dasfazit.at saytında da dərc olunub.

Araşdırma göstərir ki, adıçəkilən media Fransa və Avstriyada Azərbaycan siyasi maşınının alətləri sırasındadır, onlar sadəcə olaraq xarici dilli Azərbaycan xəbər mediasıdır.

Xüsusilə, Lagazetteaz.fr fransız adında az-ın olması artıq onun azərbaycanlı olduğunu deməyə əsas verir. Üstəlik, saytı Azərbaycanın təbliğat maşınlarından biri olan Trend informasiya agentliyi təsis edib.

Qeyd edək ki, saytın baş direktoru Jan-Mişel Brun bu ilin aprelində Artsaxın işğal olunmuş erməni Şuşisində Azərbaycanın növbəti təbliğat konfransında iştirak edib.

Avstriya Dasfazit.at da Azərbaycana məxsusdur. Saytda icraçı direktorun Altay Ələsgərov olduğu və onun da Trend agentliyinə məxsus olduğu bildirilir.

Daha çox göstər
Back to top button